Біленьківська загальноосвітня школа
І - ІІІ ступенів
2018 - 2019 навчальний
рік
Постійно діючий
семінар
"
Школа творчого вчителя "
(
творча майстерня )
«Інноваційні
технології та ІКТ
як активний засіб
розв’язання
завдань виховного процесу
навчального
закладу»
Проблема, над якою працюють
члени творчої майстерні школи:
«Упровадження
інноваційних технологій та ІКТ як активного засобу розв’язання завдань
виховного процесу навчального закладу»
Мета створення групи:
Активізація творчої професійної діяльності,
стимулювання безперервної фахової освіти, підвищення відповідальності за
результати навчання та виховання дітей, упровадження інноваційних технологій та
ІКТ у роботу закладу, пошук ефективних шляхів їх застосування в масову
практику.
Тема:
«Інноваційні технології та ІКТ як активний засіб розв’язання
завдань виховного процесу навчального закладу»
Мета діяльності групи:
спрямування роботи педагогічних працівників на реалізацію творчого
потенціалу, пошук ефективних шляхів застосування та впровадження інноваційних
та інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ), об’єднання креативних
педагогів – однодумців. Формування інноваційної особистості, такої яка має
бажання і здатність самостійно вчитися, застосовувати нові знання, прагнути
творчості і саморозвитку. Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності.
Формування готовності педагогів до використання нових інформаційних
технологій у навчально-виховний процес. Психологічне, організаційне, науково-методичне
і матеріально-технічне забезпечення умов вивчення, використання та
вдосконалення нових технологій навчання.
Завдання творчої групи:
- підтримка теоретичної
та психологічної готовності педколективу до використання у виховному
процесі інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій;
- систематичне поповнення
ресурсного центру науково-методичної підтримки використання інноваційних
та інформаційно-комунікаційних технологій у виховному процесі;
- підвищення кваліфікації
педагогічних кадрів у сфері впровадження інноваційних та
інформаційно-комунікаційних технологій у виховний процес, забезпечення
стовідсоткового володіння такими знаннями усіма педагогічними
працівниками;
- систематична підтримка
та оновлення веб-сайту навчального закладу для опублікування кращих
освітянських надбань;
- узагальнення та розповсюдження досвіду
впровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій у
виховний процес.
План роботи на
2018 – 2019 н. р.
з/п
|
Теми занять
|
Дата
|
Форма проведення
|
Відповідальний
|
1.
2.
3.
4.
|
І засідання
Виявлення рівня обізнаності членів групи
з проблем використання інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій
в роботі педагогічних працівників (Анкетування)
Ознайомлення членів творчої групи з проблемою та планом роботи на 2018-2019 н.р.
Педагогічні основи використання ІКТ в початковій
школі
Microsoft Office PowerPoint – її значення та можливості.
|
Жовтень
2018р.
|
Круглий стіл
Презентація
Тренінг
|
Гладка С.О.
Гладка С.О.
Чумаченко Л.В..
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
ІІ засідання
Уточнення знань педагогів щодо вимог до текстового наповнення,
дизайну та змісту презентацій, створення відео
Навчаємося створювати презентацію
PowerPoint
Використання ІКТ на уроках
української мови і літератури
Обмін досвідом щодо створення презентацій PowerPoint
Обговорення плану роботи щодо проведення тижня
наставництва на 18.02-22.02.19 року
|
Січень
2019 р.
|
Майстер – клас |
Проценко В.Г.
Міхно Г.В.
Чумаченко Л.В.
Члени групи
Члени групи
|
1.
2.
3.
4.
|
ІІІ засідання
Ефективне впровадження та використання інноваційних технологій та ІКТ у
виховному процесі.(НУШ)
Впровадження інноваційних технологій та ІКТ у виховному процесі в роботі класного
керівника.
Документ Microsoft Word та Документ Microsoft Publisher при оформленні
документацій.
Створення портфоліо вчителя
|
Березень
2019 р.
|
Семінар
Майстер-клас
Майстер-клас
|
Балута А.В.
Чумаченко Л.В.
(Герасименко В.П.)
Гладка С.О.
(Халавка А.В.)
Гладка С.О.
(Сорока В.П.)
|
1.
2.
3.
4.
|
IV засідання
Реалізація використання інноваційних та
інформаційно-комп’ютерних технологій у плануванні роботи педагогічних
працівників.
Використання ІКТ на уроках різних типів
Створення портфоліо класу(відеопрезентація)
Представлення електронних презентацій членів
творчої майстерні (обмін досвідом) за 2018-2019 навчальний рік.
|
Травень
2019 р.
|
Круглий стіл
Презентація
Майстер-клас
|
Проценко В.Г.
Балута А.В.
Гладка С.О.
(ДніпровськаН.С.)
Члени групи
|
Біленьківська загальноосвітня школа
І - ІІІ ступенів
Постійно діючий семінар
" Школа
творчого вчителя "
( творча майстерня
)
Керівник: Гладка Світлана Олександрівна
2015
- 2016 навчальний
рік
2016-2017 н.р.
Якісний склад
П. І. Б.
|
Посада
|
Категорія
|
Гладка
Світлана Олександрівна
|
учитель
початкових класів
|
Вища
категорія, старший
вчитель
|
Балута
Алла Вадимівна
|
учитель
початкових класів
|
Спеціаліст,
старший
вчитель
|
Ткаченко Надія
Григорівна
|
учитель
історії
|
Вища
категорія, старший
вчитель
|
Чумаченко
Людмила Володимирівна
|
учитель
української мови та літератури
|
Вища
категорія, старший
вчитель
|
Міхно
Григорій Віталійович
|
учитель
фізичної культури
|
ІІ
категорія
|
Засідання членів творчого семінару : голова
- Гладка С. О.
вчитель початкових класів - Балута А. В.
вчитель історії - Ткаченко Н. Г.
вчитель української мови та літератури -
Чумаченко Л. В.
вчитель фізичної культури - Міхно Г. В.
Презентація матеріалів творчого семінару
Проблемне питання :
" Науково - методичне забезпечення викладання
навчальних дисциплін за умов переходу
на новий зміст і
структуру навчання "
Мета : створення
теоретичного банку даних із відповідної
проблеми; розробляння нових
моделей організації освітнього процесу, проектів, рекомендацій.
Завдання :
* проведення педагогічних
досліджень і формування аналітичних висновків про інноваційні напрями
розвитку освіти;
* узагальнення досвіду роботи членів педагогічної
майстерні та захист напрацювань ;
* поглиблене вивчення методів і прийомів розвитку
інтелектуально - пізнавальних і творчих здібностей учнів ;
* апробація напрацьованих рекомендацій .
Кінцева мета роботи групи :
Розробити нові моделі організації освітнього процесу ,
проекти , рекомендації щодо науково - методичного забезпечення викладання
навчальних дисциплін за умови переходу на новий зміст і структуру навчання.
Засідання І
Тема :Сучасний урок :
пошуки, проблеми , знахідки "
1. Педагогічний діалог :
* шляхи вдосконалення структури сучасного уроку : як
підвищити якість і ефективність уроку ;
* як зробити урок джерелом радісної і натхненної праці
учнів .
2. Обговорення та затвердження плану роботи педагогічної
майстерні
на 2016 - 2017 навчальний рік.
( члени творчої
майстерні )
3. Діагностика членів педагогічної майстерні.
( члени творчої
майстерні )
4.Визначення конкретних завдань , пріоритетних напрямів
роботи над проблемою .
( члени творчої
майстерні )
Робота між засіданнями
1.Опрацювання літератури з проблеми.
2. Складання індивідуальних програм професійного
саморозвитку.
3. Складання картотеки наявного перспективного
педагогічного досвіду з проблеми .
Рекомендації
засідання творчої майстерні
від_________2016 р.
1. Опрацювати науково - педагогічну літературу, інтернет
- ресурси .
( члени творчої
майстерні ).
2. Розробити
індивідуальні програми професійного саморозвитку.
( члени творчої
майстерні ).
3. Робота над складанням картотеки наявного
перспективного педагогічного досвіду з проблеми.
Засідання ІІ
Тема : "
Інтерактивні методи навчання в практиці
викладання предметів із базових
дисциплін "
1.Методичний діалог
" Інтерактивні вправи на уроках ".
( члени творчої
майстерні )
2. Поповнення теоретичної бази даних. Огляд науково - методичної літератури.
( члени творчої
майстерні )
3. Практичне заняття " Моделювання інтерактивних
методів навчання."
( члени творчої
майстерні )
Робота між засіданнями :
1. Апробація інтерактивних методів.
2. Підготуватися до круглого столу " Проблемно -
пошуковий метод як засіб розвитку інтелектуально - пізнавальних і творчих
здібностей учнів ."
Рекомендаціїзасідання творчої
майстерні
від
_______2016 р.
1.Проводити на уроках апробації інтерактивних методів. Зробити висновки щодо використання
даних методів.
( члени творчої
майстерні ).
2. Проаналізувати "
Проблемно - пошуковий метод як засіб розвитку інтелектуально -
пізнавальних і творчих здібностей учнів ."
( члени творчої
майстерні ).
Засідання ІІІ
Тема : " Розвиток інтелектуально - пізнавальних і творчих
здібностей школярів "
1.Диспут " Як розвивати в учнів пізнавальний інтерес
.
( члени творчої
майстерні )
2. Круглий стіл
" Проблемно - пошуковий метод як засіб розвитку інтелектуально -
пізнавальних і творчих здібностей учнів ."
( члени творчої
майстерні )
3. Практичне заняття з використанням диференційованого
дидактичного матеріалу для розвитку інтелектуально - пізнавальних і творчих
здібностей учнів на уроках за умов переходу на новий зміст і структуру
навчання.
( члени творчої
майстерні )
Робота між засіданнями :
1. Впровадження в практичну діяльність проблемно -
пошукового методу.
2. Взаємовідвідування
уроків і позакласних заходів з метою професійного удосконалення ,
вироблення оптимальних форм і методів роботи.
Засідання ІV
Семінар - практикум " Інноваційні технології як засіб удосконалення
навчально - виховного процесу ".
1. Теоретична частина . Підготовка вчителя до
використання інноваційних технологій в навчальному процесі .
( члени творчої
майстерні )
2. Практичне заняття. Перегляд і порівняльний аналіз
уроків із використанням інноваційних технологій.
( члени творчої
майстерні )
Змоделювати урок із використанням комп ' ютерних технологій.
_________________________________________________________________________________
Протокол №1
Засідання
постійно діючого творчого семінару " Школа творчого вчителя
" ( творча
майстерня ) Біленьківської З Ш І - ІІІ ступенів
від
20.11.2015р.
Присутні:
5 вчителів
Тема : Сучасний урок : пошуки, проблеми,знахідки
Порядок
денний:
1. Педагогічний діалог:
- шляхи вдосконалення
сучасного уроку : як підвищити якість і ефективність уроку;
- як зробити урок
джерелом радісної і натхненної праці
учнів
2. Обговорення і затвердження плану роботи педагогічної майстерні на 2015 -
2016 навчальний рік
3. Діагностика членів педагогічної майстерні
4. Визначення конкретних завдань, пріоритетних напрямків роботи над проблемою
5. Огляд нормативних
документів, новинок психолого-педагогічної літератури,
інтернет-ресурси
СЛУХАЛИ :
По першому питанню
слухали вчителя початкових класів Балуту А.В. з доповіддю на тему " Шляхи
підвищення ефективності сучасного уроку "
По другому питанню
слухали керівника творчого семінару Гладку С.О.
Виступили : Чумаченко
Л.В.- вчитель укр.мови та літератури, Міхно Г.В.- вчитель фізичної культури
Ухвалили :
1. Інформацію взяти до відома
2. Затвердити план роботи на 2015-2016 н.р. із внесеними змінами та
корективами
3. Основними завданнями педагогічної
майстерні на 2015 – 2016 н.р. вважати:
- проведення
педагогічних досліджень і формування аналітичних висновків про інноваційні
напрями розвитку освіти ;
-
відпрацювання цінностей
особистості кожного вчителя;
-
удосконалення професійності;
-
підвищення педагогічної
культури та педагогічної техніки;
-
оволодіння інноваційними
методами навчання та виховання.
По третьому питанню
провели діагностику членів педагогічної майстерні
Виступили: Ткаченко
Н.Г.- вчитель історії
Ухвалили :
1. Затвердити склад членів пед.майстерні
у кількості 5 чоловік , а саме :
- керівник - Гладка
С.О.-вчитель вищої категорії, старший вчитель;
- секретар - Балута
А.В.- витель спеціаліст, старший вчитель;
- Ткаченко Н.Г.- вчитель
вищої категорії,старший вчитель;
- Чумаченко Л.В.- вчитель
вищої категорії,старший вчитель;
- Міхно Г.В. -вчитель ІІ
категорії
По четвертому питанню слухали Гладку
С.О.
Ухвалили :
1.Опрацювати науково -
педагогічну літературу , інтернет-ресурси ;
2.Розробити
індивідуальні програми професійного
саморозвитку ;
3.Працювати над
складанням картотеки наявного перспективного педагогічного досвіду з проблеми .
Керівник творчої
майстерні Гладка
С.О.
Секретар Балута А.В.
Протокол №2
Засідання
постійно діючого творчого семінару " Школа творчого вчителя
" ( творча
майстерня ) Біленьківської З Ш І - ІІІ ступенів
від
25.12.2015р.
Присутні:
5 вчителів
Тема : " Інтерактивні методи навчання в практиці викладання
предметів із базових дисциплін
Порядок
денний:
1. Методичний діалог " Інтерактивні вправи на уроках "
2. Поповнення теоретичної бази даних . Огляд науково - методичної літератури
3. Практичне заняття " Моделювання інтерактивних методів навчання "
По першому керівника
творчої майстерні Гладку С.О. " Інтерактивні методи навчання : теорія і
практика впровадження "
Виступили: Чумаченко Л.В.
з доповіддю на тему " Застосування інтерактивних технологій у викладанні
української мови та літератури "
Ухвалили :
1. Взяти до відома інформацію..
2.Широко використовувати в
навчально-виховному процесі сучасні інноваційні технології та електронні засоби навчання.
3.Зобов’язати всіх членів творчої майстерні володіти
комп’ютерною грамотністю і використовувати комп’ютер в роботі.
По другому питанню
слухали Балуту А.В., яка ознайомила з науково - методичною літературою для
вчителів початкових класів.
Виступили: Ткаченко Н.Г.
доповнила огляд науково-методичної літератури, яку використовує на уроках історії
Ухвалили :
1.Інформацію взяти до відома.
2.Зобов'язати всіх членів творчої
майстерні систематично і глибоко займатись самоосвітою
По третьому питанню
проведено практичне заняття " Моделювання інтерактивних методів навчання "
- Міхно Г.В.
Ухвалили :
1. Проводити на
уроках апробації інтерактивних методів .
Зробити висновки щодо використання даних методів .
2. Проаналізувати "
Проблемно-пошуковий метод як засіб розвитку інтелектуально-пізнавальних і
творчих здібностей учнів ".
Керівник творчої майстерні Гладка С.
О.
Секретар
Балута А. В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий