ТАБІР "ВОДОГРАЙ"

Про хід виконання програми з оздоровлення та відпочинку учнів Біленьківської ЗШ І-ІІІ ступенів


На базі Біленьківської ЗШ І-ІІІ ступенів працював пришкільний табір денного перебування з 30 травня по16 червня (14 робочих днів) з організацією гарячого харчування «Водограй». До нього було залучено 60 вихованців – учнів 1-7 класів за категоріями:
Вчасно проведено підготовчу роботу до відкриття табору, оформлено відповідну документацію.
Перебуваючи в таборі, діти з нетерпінням чекали кожен новий день, оскільки для них було передбачено тематику кожного дня.
 Вихователі: Киник О.К., Михієнко Я.В., Балута А.В., Зюзько Ю.Ф., Кондратенко Л.П., Чернишова С.В., Жиліна А.В., Коваль Г.В., Терещенко Л.А., Берест С.А. та Воронова Н.Д. дбали про те, щоб дітям в таборі було затишно і комфортно. Весело і цікаво пролетіли дні в чудовій країні дитинства «Водограй».
 Пріоритетним завданням мовного табору був виховний і розвиваючий аспект навчання предмету. Іноземна мова вводить дітей у світ іншої культури, орієнтує їх на формування навичок та вміння самостійно вирішувати найпростіші комунікативно-пізнавальні завдання в процесі говоріння, читання та письма, формує такі якості особистості, як ініціативність, вміння працювати в колективі, вміння захищати свою точку зору і стійкий інтерес до вивчення предмета.
 Розвиваючий аспект навчання передбачав розвиток мовних і розумових здібностей дітей. Вивчення іноземної мови на ранніх етапах сприяє формуванню комунікативної властивості особистості, уваги і запам'ятовування, лінгвістичної спостережливості, самостійності.
Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відігравала підтримка високої активності кожної дитини, тому всі заняття проводилися в ігровій формі, супроводжувалися музичним та анімаційним доповненням, веселими перервами у формі фізичних розминок та мовних ігор. Наприклад : Весела перерва «Happy Break» (вірші, пісні, ігри, вікторини) , вікторина «Веселий експрес» - «Funny express» та інші.
При складанні плану роботи були враховані вікові особливості учнів. Для 2, 3 груп проводилось Свято «Алфавіт»-«The ABC-party». Funny day(вітання, знайомство, ігрове вивчення правил). Fish and chips breakfast (сніданок на траві у англійських традиціях ). Для більш старших груп проводились тематичні заняття«Sport in our life. Спорт у нашому житті», «Healthy Living. Здоровий спосіб життя», «Childrens rights day. День захисту прав дітей» (літературно-музична композиція «Говоримо про мир на різних мовах»), «Young Ukrainians. Юні українці» та інші.
Заплановані проектні роботи, як завжди носять творчий характер і діти бралися до них залюбки. Проект «Ukraine in my eyes» ( Україна очима дітей ) , виготовлення українського віночку зі стрічками.
 Заняття відвідували та дотримувались техніки безпеки всі учні. Роботу вважаю задовільною.
Нач. табору: Гладка С. О.


Презентація табору "Водограй"
______________________________________________________________________

Біленьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів





Захід “Відкриття табірної зміни.”
 Табір: “Водограй”



Цілі: розвивати розумову здатність, спритність, кмітливість; виховувати відповідальність, організованість.

Хід заходу
Ми вас вітаємо з відкриттям нашого пришкільного літнього табору “Водограй” найкращих побажань  і запрошуємо до подорожі в дуже цікаву країну – Літляндію. На шляху нам будуть траплятися різні перешкоди, які ви повинні подолати.

Ведуча 2:
Отже в Літляндію всі вирушаємо
Вам, діти, пропонуємо:
Всім учасниками стати,
Скрізь і всюди побувати.


Ведуча 1:
Всі збирайтесь, дітвора,
В гості йде до нас гра!
З нею жарти і дзвінкий сміх.

Ведуча 2:
В програмі нашого свята – весела подорож по країні Літляндії. Зараз вам необхідно створити команди по 10 чоловік. Подорожуючи по країні Літляндії, ви зможете грати, співати, танцювати, малювати, проявити свою ерудованість, спритність і силу.

Девіз: «Грай, співай, відпочивай.
            Хто найкращий? - Водограй!»

  Речівка:
- Будь веселий!
 - Завжди так!
 - Будь бадьорий!
 - Тільки так!
 - Настрій - во! 
  - Погода-клас!
 - Приєднайтеся до нас!

Ведучий: А зараз відправимось виконувати завдання нашої країни Літляндії.


1 пелюстка “Загадки”
1.  Борошенця намели
        І в печі його спекли,
        Він – через вікно, в лісок
         Хто це, друзі? ...                       (колобок)

2. Знесла курочка яєчко,
        Та яєчко непросте.
        Ви всі знаєте, малята,
        Що яєчко ...                                 (золоте)
 
   3.  Півник добрий, працьовитий,
        Провчив мишок – лежебок.
        Та спочатку, любі друзі,
        Знайшов півник ...                      (колосок)
 
  4. Рукавичка вона знайшла,
      До неї, як у дім зайшла.
       Стала жити у затишку
       Маленька, сіренька ...                 (мишка)

2. Пелюстка “Іспит на кмітливість
Питання задаються по черзі загонам
1. Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, оскільки не вміє говорити)
2. Хто говорить на всіх мовах? (Ехо)
3. Що з землі легко піднімеш, та далеко не закинешь? (Пух)
4. У семи братів по 1 сестриці. Скільки всього дітей? (8 дітей: 7 братів і 1 сестра)
5. Яких каменів немає в морі? (Сухого)
6. З якого посуду не можна поїсти? ( Порожній)
7. Два рази родиться, один раз помирає? (Курка)
8. Зістрибнути з нього на ходу можна, а вскочити в нього на ходу можна? (Літак)
9. На яке дерево сідає ворона під час дощу? ( На мокре)
10. Що можна бачити з заплющеними очима? (Сон)
11. Скільки горошин може увійти в звичайний стакан? (Самі вони увійти не можуть)
12. Чи можна в решеті води принести? (Можна, коли вона замерзне)

3. ПелюсткаВизначте зайве слово”
- стіл, чайник, стілець, ліжко            (чайник);
- ялина, береза, дуб, смородина        (смородина);
- помідор, огірок, яблуко, морква     (яблуко);
- орел, заєць, лисиця, ведмідь            (орел).

4. Пелюстка “У якій казці згадується”
 1. яйце –               (Курочка – Ряба);
 2. солома -            (Солом’яний бичок);
 3. Пір’я  -              (Кривенька Качечка);
 4. Стріла -             (Царівна - Жаба);
 5. Рукавичка -       (Рукавичка);
 6. Бинт -                (Айболить).

5. Пелюстка Гра «Світлофор»
( Ведучий показує прапорці в різній послідовності, діти виконують дії)
Зелений - тупотять ногами,
жовтий - плескають руками,
червоний - тиша.

6. Пелюстка “Згадай і прочитай вірш”
7. Пелюстка “Артисти”
    Виконання заготовленої пісні на анг. мові
8. Серцевина “Повтори за мною”
   Пісня “Голубой сачек”
Повторення девізу та речівки
Ведення хороводу під пісню “Водограй”





   










Комментариев нет:

Отправить комментарий